Václav MAREŠ

Bakalářská práce

Propagační činnosti firmy HET

Promotional activities of the HET company
Anotace:
Bakalářská práce na téma propagační činnosti má za úkol ukázat o jak široký pojem se jedná a co všechno propagace obnáší v praxi, také zpracovává jednotlivé formy maketingové komunikace, kterými může firma propagovat svou značku. Cílem práce je rozbor propagační činnosti firmy HET a její následné zhodnocení. Práce se skládá ze tří kapitol, první úvádí do problematiky marketingu a marketingové komunikace …více
Abstract:
Bachalor's work with the issue of advertising activities shall show how wide is this topic and what advertising means in practise. It also analyses individual types of maketing communication, through which can a company promote its brand. The goal of thos work is an analysis of advertising activities of the company HET and its following evaluation. The work consists of three chapters, the first one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAREŠ, Václav. Propagační činnosti firmy HET. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická