Žáci s ADHD ve společném vzdělávání – Monika Syrovátková
Monika Syrovátková
Bakalářská práce
Žáci s ADHD ve společném vzdělávání
Pupils with ADHD in Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá společným vzděláváním žáků s ADHD na běžných základních školách. Zjišťuje, jak jsou žáci s ADHD začleněni do třídního kolektivu, jak je uskutečňován vzdělávací proces s podpůrnými opatřeními a jak učitelé vnímají kvalitu společného vzdělávání na běžných základních školách. Na základě informací z teoretické části, která se zaměřuje na obecnou charakteristiku syndromu ADHD …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with inclusive education of pupils with ADHD in common elementary schools. It finds out how pupils with ADHD are integrated into a class collective, how is education process hold with support measures carried out, and how teachers perceive the quality of inclusive education in common elementary schools. Based on the theoretical part, which focuses on the general characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Kadavá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Syrovátková, Monika. Žáci s ADHD ve společném vzdělávání. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Práce se žáky s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy v Kladně
Adéla Fořtová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva