Markéta MAGDZIAKOVÁ
Bakalářská práce
CRM ve firmě Datec, s. r. o.
Customer relationship in the company Datec Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám využíváním CRM systému ve firmě Datec, s. r. o. a jeho dalšími možnostmi. CRM je poměrně nový a rozsáhlý způsob řízení vztahů se zákazníky, proto se v této práci snažím shrnout nejdůležitější fakta o dané problematice. V teoretické části je nastíněna problematika systému CRM a popsány nástroje CRM včetně informačního systému. V analytické části je popsán současný systém …víceAbstract:
The work deals with the use of the CRM system in DATEC, Ltd. and its other options. CRM is relatively new and comprehensive way to manage relationships with customers, so this work I try to summarize the most important facts about the issue. The theoretical part deals with the problems described in the CRM system and CRM tools, including an information system. The analytical section describes the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17985
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAGDZIAKOVÁ, Markéta. CRM ve firmě Datec, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Rozšíření nově zaváděného BI řešení ve firmě Lundegaard a.s. o integraci dat ze systému Pipeliner CRM
Ondřej Fatka -
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Lucie KOUBOVÁ -
CRM aktivity v oblasti ubytovacích služeb
Lukáš Zimola -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
Zákaznický informační systém malé firmy
Martin Ocásek -
Unbundling – zákaznický informační systém a ekonomický systém
Monika Blahutová