Markéta MAGDZIAKOVÁ

Bakalářská práce

CRM ve firmě Datec, s. r. o.

Customer relationship in the company Datec Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám využíváním CRM systému ve firmě Datec, s. r. o. a jeho dalšími možnostmi. CRM je poměrně nový a rozsáhlý způsob řízení vztahů se zákazníky, proto se v této práci snažím shrnout nejdůležitější fakta o dané problematice. V teoretické části je nastíněna problematika systému CRM a popsány nástroje CRM včetně informačního systému. V analytické části je popsán současný systém …více
Abstract:
The work deals with the use of the CRM system in DATEC, Ltd. and its other options. CRM is relatively new and comprehensive way to manage relationships with customers, so this work I try to summarize the most important facts about the issue. The theoretical part deals with the problems described in the CRM system and CRM tools, including an information system. The analytical section describes the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17985

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAGDZIAKOVÁ, Markéta. CRM ve firmě Datec, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe