Bc. Karolína ŽURKOVÁ

Diplomová práce

Sebereflexe při sebezkušenostní výuce

The self-reflection in the lesson
Anotace:
Schopnost sebereflexe by měla patřit mezi měkké dovednosti, neboli soft-skills, každého pedagoga. Někteří ji ovládají lépe, než jiní. Je třeba tuto schopnost rozvíjet a trénovat; čím dříve, tím lépe. Sebereflexi podléhají především zkušenosti a sebeprožitky, které se v našem životě objevují každý den. Jak se správně reflektovat, vytěžit z těchto zkušeností co nejvíce a využít je (dobré i špatné) v …více
Abstract:
Self-reflection should be among the soft skills of each teacher. Some control it better than others. It is necessary to develop and coaching this ability; the sooner the better. Self-reflection is subject to especially experience, that occur in our lives every day. How to properly reflect ourselves, make the most of this experience as much as possible and use them (good and bad) in the future for self …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽURKOVÁ, Karolína. Sebereflexe při sebezkušenostní výuce. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta