Sebereflexe při sebezkušenostní výuce – Bc. Karolína ŽURKOVÁ
Bc. Karolína ŽURKOVÁ
Diplomová práce
Sebereflexe při sebezkušenostní výuce
The self-reflection in the lesson
Anotace:
Schopnost sebereflexe by měla patřit mezi měkké dovednosti, neboli soft-skills, každého pedagoga. Někteří ji ovládají lépe, než jiní. Je třeba tuto schopnost rozvíjet a trénovat; čím dříve, tím lépe. Sebereflexi podléhají především zkušenosti a sebeprožitky, které se v našem životě objevují každý den. Jak se správně reflektovat, vytěžit z těchto zkušeností co nejvíce a využít je (dobré i špatné) v …víceAbstract:
Self-reflection should be among the soft skills of each teacher. Some control it better than others. It is necessary to develop and coaching this ability; the sooner the better. Self-reflection is subject to especially experience, that occur in our lives every day. How to properly reflect ourselves, make the most of this experience as much as possible and use them (good and bad) in the future for self …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽURKOVÁ, Karolína. Sebereflexe při sebezkušenostní výuce. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Soc Ped - prac. technická orientace
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Sebezkušenostní výuka jako první krok k osobnímu i profesionálnímu růstu
Petra KANDILOVOVÁ -
Rozvoj osobnostních předpokladů budoucích pedagogů prostřednictvím sebezkušenostního učení
Eva PASKUDOVÁ -
Pregraduální příprava pedagogů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Veronika BORSKÁ