Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti. – Mgr. Petra VOLFOVÁ
Mgr. Petra VOLFOVÁ
Diplomová práce
Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti.
Corporate and communication strategy of Radio Zlín Ltd. with emphasis on enhancing competitiveness".
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin …víceAbstract:
The aim of the Master Thesis is to find out the possible ways of increasing competitiveness of Radio Zlín company against the strong competition in Zlín region. The theoretical part defines basic terms from the area of radio environment and surveys the radio field in the last five years. The practical part deals with analysis of the competitors or the regional ra-dio station and primary marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLFOVÁ, Petra. \textit{Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vkgta/.
Jak správně citovat práci
VOLFOVÁ, Petra. Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Lenka Vejražková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Tomáš Mentlík -
Marketingová strategie Rock Rádia
Zuzana Hetešová