Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR – Bc. Ivana FODOROVÁ
Bc. Ivana FODOROVÁ
Diplomová práce
Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR
MARKETING A PR ACTIVITIES WITHIN ESTABLISHING NEW TYPE OF SCHOOL IN THE CZECH REPUBLIC
Anotace:
V České republice dnes působí v oblasti terciálního vzdělávání bezmála tři stovky vzdělávacích institucí. Přesto je každý rok zhruba čtyřicet procent studentů, kteří se hlásili k dalšímu pomaturitnímu studiu a neuspěli. Nejenom tyto statistiky vedly Kanaďana Douglese Hajeka k tomu, aby založil v Čechách novou vzdělávací instituci Prague College. Tato škola nabízí odborné vzdělávání v angličtině, podle …víceAbstract:
There are next to three hundred educational institutions operating in the area of tertiary education in the Czech today. In spite of this every year there are roughly fourty percent of students, which applied for tertiary education and failed. Not only had these statistics made Canadian Douglas Hajek to establish new educational institution in the Czech Republic Prague College. School provides business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2007
Identifikátor:
424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FODOROVÁ, Ivana. Marketingové a PR aktivity při zakládání nového typu školy v ČR. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Český systém terciárního vzdělávání. Zadarmo, či platit?
Zuzana Dvořáková