Komunikační strategie firmy Toris, s.r.o. – Bc. Kateřina Řezáčová
Bc. Kateřina Řezáčová
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy Toris, s.r.o.
Communication strategy of the Toris, s.r.o. Company
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením dosavadní marketingové strategie prodeje a půjčování kostýmů firmy TORIS, s.r.o. a návrhem komunikační strategie pro kategorii kostýmů pro příští období.Teoretická část práce popisuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných názorů a odborných trendů. Zabývá se problematikou vývoje marketingu, marketingové komunikace, komunikační strategie …víceAbstract:
This thesis follows up current valuation of marketing strategy of selling and lending Halloween costumes by TORIS, s.r.o. Company and proposes new communication strategy for this category for next season.Theoretic part is describing topics of marketing and marketing communication based on current trends and professional views. It describes marketing evolution, marketing communication, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva