Návrh systému komunikace se zákazníky v prostředí malého podniku – Monika ULRYCHOVÁ
Monika ULRYCHOVÁ
Bakalářská práce
Návrh systému komunikace se zákazníky v prostředí malého podniku
Suggestion of communication system with customers in a small company
Anotace:
Práce obsahuje návrh pro zlepšení komunikace vybraného malého podniku vhodným výběrem marketingové strategie. Výsledný návrh vychází z dílčích externích a interních analýz podniku, které umožnily zmapování současné situace a prostředí podnikuAbstract:
The thesis contains a suggestion for improving communication with customers of selected small company by appropriate selection of marketing strategy. The resulting suggestion is based on partial external and internal analyzes of the company which enabled to map the current situation of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULRYCHOVÁ, Monika. Návrh systému komunikace se zákazníky v prostředí malého podniku. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk