Vnímání reklamy z pozice mužů a žen – Jana Urbášková
Jana Urbášková
Bakalářská práce
Vnímání reklamy z pozice mužů a žen
Perception of Advertisement from the Perspective of Men and Women
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
- Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urbášková, Jana. Vnímání reklamy z pozice mužů a žen. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva