Schopnost dětí s poruchami učení a chování rozlišit emoce psa – Bc. Petra Eretová
Bc. Petra Eretová
Diplomová práce
Schopnost dětí s poruchami učení a chování rozlišit emoce psa
Ability of children with learning and behaviour disorders to recognize emotions of dogs
Anotace:
Pilotní výzkum si kladl za cíl zjistit schopnost dětí se specifickými potřebami rozpoznat ze zvukových nahrávek a z videoklipů emoční stav štěkajícího psa. Nahrávky byly přehrávány dvěma rozdílným skupinám dětí - výzkumné skupině složené ze žáků specializované základní školy pro děti se specifickými potřebami ve věku 8-16 let a kontrolní skupině žáků klasické základní školy ve věku 6-15 let. Výzkum …víceAbstract:
This study aimed to reveal whether special-needs children are able to recognize emotional state of barking dogs from listening to sound recordings and waching short videos of dogs. The recordings and videos were played to two groups of children - the experimental group of pupils of a specialized elementary school aged 8 - 16 years, and the control group of children attending a regular elementary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ERETOVÁ, Petra. \textit{Schopnost dětí s poruchami učení a chování rozlišit emoce psa}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/3xr71c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Zootechnika / Zájmové chovy zvířat
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na děti se specifickými poruchami učení.
Tereza Stejskalová -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Activities for Teaching English to Children with Special Needs
Kamila Roszak -
Využití canisterapie u dětí a seniorů
Jindřiška Jelínková -
Možnosti canisterapie v logopedické prevenci.
Šárka BÍLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva