Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku – Bc. Jana Hrubčová, DiS.
Bc. Jana Hrubčová, DiS.
Diplomová práce
Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
The Project of Acquiring New Clients and Donors for a Private Clinic
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví …víceAbstract:
The main aim of this dissertation is a project to acquire new clients and donors for a private clinic. Integral parts of this dissertation were marketing analyses researching a private health care organization from the perspective of macro-environment, amid-environment and microenvironment. All perspectives are summarized using the SWOT analysis. The project was compiled based on undertaken analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrubčová, Jana. Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ -
Marketing soukromé kliniky Santé
Hana Herlesová -
Metody práce s individuálními dárci v neziskové organizaci SOS dětské vesničky
Jana Pavelová -
Práce s velkými dárci jako součást fundraisingu
Markéta Mikešová -
Dárci krve FN Brno se známkami infekce HBV, HCV a HIV, konfirmováni v Národních referenčních laboratořích, SZÚ v Praze
Barbora Knorrová -
Propagace humanitárních projektů s důrazem na komunikaci s dárci a získávání finančních prostředků v prostředí internetu
Martin Štecher