Mediální výchova a její etický aspekt – Bc. Eva ŠTEFOVÁ
Bc. Eva ŠTEFOVÁ
Diplomová práce
Mediální výchova a její etický aspekt
The media education and its ethical aspect
Anotace:
Tématem diplomové práce je mediální výchova ve výchovně-vzdělávacím procesu českého školství s důrazem na etickou stránku této výchovy. Teoretická část pojednává o komunikaci, médiích, etice komunikace a etice médií, postavení mediální výchovy v kurikulárních dokumentech České republiky. Praktická část předkládá ukázkové hodiny mediální výchovy s důrazem na etickou stránku této výchovy.Abstract:
The topic of the theses is the media education in the educational process of the Czech school system. The theroetical part deals with the communication, media, ethics of communication and ethics of media, the position of the media education in the Czech curricula documents. The practical part includes sample media education lessons with emphasis on the ethical part of this education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Zveřejnit od: 20. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFOVÁ, Eva. Mediální výchova a její etický aspekt. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Efektivita mediální komunikace firmy
Iveta Kľúčiková
Název
Vložil
Vloženo
Práva