Zuzana GELLNEROVÁ

Bakalářská práce

Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ

Toys as educational support for preschool-aged children with special educational needs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem hračky jako podpory při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis systému předškolního vzdělávání v České republice a inkluzivního vzdělávání. Vymezuje období předškolního věku a dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále charakterizuje hračku a její …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the importance of toys as support in the education of children with special educational needs in kindergarten. It contains a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the description of the preschool education system in the Czech Republic and inclusive education. It defines the period of preschool age and a child with special educational needs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Nyklová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GELLNEROVÁ, Zuzana. Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta