Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ – Zuzana GELLNEROVÁ
Zuzana GELLNEROVÁ
Bakalářská práce
Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ
Toys as educational support for preschool-aged children with special educational needs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem hračky jako podpory při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis systému předškolního vzdělávání v České republice a inkluzivního vzdělávání. Vymezuje období předškolního věku a dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále charakterizuje hračku a její …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the importance of toys as support in the education of children with special educational needs in kindergarten. It contains a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the description of the preschool education system in the Czech Republic and inclusive education. It defines the period of preschool age and a child with special educational needs …víceKlíčová slova
Mateřská škola předškolní věk dítě speciální vzdělávací potřeby hračka hra učitel edukace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Nyklová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GELLNEROVÁ, Zuzana. Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová