Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby – Bc. Michaela Černochová
Bc. Michaela Černochová
Diplomová práce
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby
Project of Social Networks Usage for Marketing Purposes for The Selected Online Service
Anotace:
Tato diplomova prace se zameruje na vytvoreni projektu vyuziti socialnich siti pro marketingove ucely pro sluzbu Copywriting.cz, konkrétněji pak na využití sociálních sítí Facebook a Instagram. Na základě teoretické přípravy a výstupů z analýzy aktuálního působení služby na sociálních sítích i působení konkurence na sociálních sítích je vytvořena SWOT analýza, která slouží pro účely vytvoření projektu …víceAbstract:
This thesis aims to create a project focusing on the use of social networks in marketing for the Copywriting.cz website. Specifically on the use of social networks Facebook and Instagram. Based on the theoretical preparation and outputs from the analysis of the the current state of social networks and from the analysis of competition on social network is created a SWOT analysis, which serves for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOCHOVÁ, Michaela. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3yirts/.
Jak správně citovat práci
Černochová, Michaela. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram
Gabriela Janyševa -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Kateřina Křížová -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi