Bc. Ilona Válková

Diplomová práce

Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

Self-Concept of Students´ Achievements in Relation to Family Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou …více
Abstract:
This diploma thesis deals with self-concept of students' achievement in relation to family environment. The theoretical part of the thesis concentrates on specification of self-concept of students' achievement in the adolescence period, the causes of students' failure and family environment social support provided by parents. The empirical part focuses on investigative survey whose aim was to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Válková, Ilona. Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe