Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí – Bc. Ilona Válková
Bc. Ilona Válková
Diplomová práce
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Self-Concept of Students´ Achievements in Relation to Family Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with self-concept of students' achievement in relation to family environment. The theoretical part of the thesis concentrates on specification of self-concept of students' achievement in the adolescence period, the causes of students' failure and family environment social support provided by parents. The empirical part focuses on investigative survey whose aim was to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Válková, Ilona. Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová