Ing. Petra PYTLÍKOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách

Importance of sponsoring in non-market and social services
Anotace:
Práce pojednává o sponzoringu v neziskovém sektoru. Představuje problematiku neziskových organizací, popisuje metody fundraisingu a zdroje financování. Analytická část je zaměřena na dvě neziskové organizace pro nevidomé (Tyfloservis a Tyflo Vysočina Jihlava) a na základě dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav sponzoringu a financování v těchto organizacích. V projektové části je navržena žádost …více
Abstract:
This work discusses sponsoring in non-profit sector. It represents problems of non-profit organisations, describes the methods of fundraising and sources of financing. The analytical part focuses on two non-profit organisations for blind (Tyfloservis and Tyflo Vysočina Jihlava) and based on questionnaire survey it determines the current state of sponsoring and financing in these organisations. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18495

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PYTLÍKOVÁ, Petra. Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe