Logistika a zákaznický servis společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o. – Eva Fučíková
Eva Fučíková
Bakalářská práce
Logistika a zákaznický servis společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o.
Logistics and customer service of the company Mann+Hummel (CZ) s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit zákaznický servis a logistiku podniku. Na základě zjištěných informací, které byly získány pozorováním, vyhodnotit a zpracovat soutěž, která byla pořádána za účelem zvýšení kvality zákaznického servisu a zisku. Dojde k navržení dalšího možného řešení pro zvýšení úspěšnosti zákaznického servisu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.