Eva Fučíková

Bakalářská práce

Logistika a zákaznický servis společnosti MANN+HUMMEL (CZ) s.r.o.

Logistics and customer service of the company Mann+Hummel (CZ) s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit zákaznický servis a logistiku podniku. Na základě zjištěných informací, které byly získány pozorováním, vyhodnotit a zpracovat soutěž, která byla pořádána za účelem zvýšení kvality zákaznického servisu a zisku. Dojde k navržení dalšího možného řešení pro zvýšení úspěšnosti zákaznického servisu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.