Rizika internacionalizace malých a středních strojírenských podniků – Bc. Šárka Vencálková
Bc. Šárka Vencálková
Diplomová práce
Rizika internacionalizace malých a středních strojírenských podniků
Risks of the internationalization of SMEs operating in the engineering industry
Anotace:
Vencálková, Š. Rizika internacionalizace malých a středních strojírenských podniků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat rizika, která ovlivňují malé a střední strojírenské podniky, a to prostřednictvím primárních dat, která jsou získána dotazníkových šetřením. Přehled literatury vysvětluje pojmy globalizace, internacionalizace, modely …víceAbstract:
Vencálková, Š. Risks of the internationalization of SMEs operating in the engineering industry. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018.The main objective of the thesis is to identify risks that affect small and medium-sized the engineering enterprises, and through primary data, which are acquiredcano questionnaire investigation. The literary part of the thesis explains concepts of globalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík