Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie – Bc. Milan Lepš
Bc. Milan Lepš
Diplomová práce
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Modernization of the Library of Nemocnice Boskovice s.r.o. in Order to Improve the Marketing Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na modernizaci knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. a její vliv na zlepšení marketingové strategie. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, s důrazem na specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje organizaci nemocnice a poskytuje podrobnou situační analýzu. Dále je popsán současný stav knihovny a samotný projekt, včetně vytvoření nových …víceAbstract:
This thesis focuses on the modernization of the Nemocnice Boskovice s.r.o. and its impact on improving the marketing strategy. The theoretical part of the thesis deals with marketing fundamentals, with an emphasis on healthcare-specific marketing aspects. The practical part introduces the hospital's organization and provides a detailed situational analysis. Furthermore, it describes the current state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEPŠ, Milan. \textit{Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3z2w98/.
Jak správně citovat práci
Lepš, Milan. Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zlepšení ošetřovatelského managementu interního oddělení Nemocnice Boskovice s.r.o.
Patrik Šustr -
Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.
Milan Lepš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová