Marketingový mix společnosti TianDe – Lucie NOHAVOVÁ
Lucie NOHAVOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti TianDe
Marketing mix of the company TianDe
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix společnosti TianDe, která funguje na principu multilevel marketing. Cílem práce je analyzovat současný marketingový mix společnosti TianDe a na základě výsledků analýzy zpracovat návrhy na zlepšení marketingového mixu. První část práce je teoretická a je v ní vysvětleno, co to je multilevel marketing a obsahuje také popis analytických metod a jednotlivých …víceAbstract:
The topic of this bachelor´s thesis is marketing mix of company Tiande, which is a mlutilevel marketing company. The purpose of the thesis is to analyse current marketing mix of the company TianDe and make suggestions about how to improve the marketing mix, based on the outcome from the analysis. In the first part of the thesis, there is an explanation of multilevel marketing, analytical methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOHAVOVÁ, Lucie. Marketingový mix společnosti TianDe. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Němčina se zaměřením na tlumočení a překlad
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova
Název
Vložil
Vloženo
Práva