Nicole Přindová

Bakalářská práce

Feedback in English Language Teaching

Feedback in English Language Teaching
Abstract:
This thesis deals with the use of feedback techniques in English Language Teaching at the lower-secondary level of education. The theoretical part of the thesis defines what feedback is and how it may help develop learners' communicative competences. The theoretical part also defines formative assessment and techniques of providing it to learners together with corrective feedback techniques. The theoretical …více
Abstract:
Tato práce se zabývá technikami poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka na druhém stupni vzdělávání. Teoretická část definuje zpětnou vazbu a to, jak může poskytování zpětné vazby pomáhat rozvíjet komunikační kompetence žáků. V teoretické části je také definováno formativní hodnocení a techniky poskytování formativního hodnocení žákům společně s technikami korektivní zpětné vazby. Teoretická …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Přindová, Nicole. Feedback in English Language Teaching. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická