Bc. Ondřej TOMÁŠEK

Bakalářská práce

Analýza PR aktivit firmy Hamé

Analysis of public relations activity in the company Hame
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou …více
Abstract:
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor: 7414

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
  • Vedoucí: Přemysl Vícha, DiS.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMÁŠEK, Ondřej. Analýza PR aktivit firmy Hamé. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing