Bc. Bronislava BAROŠOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

The project of the marketing plan of the company ARABESQUE Ltd.
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny …více
Abstract:
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Identifikátor: 6505

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAROŠOVÁ, Bronislava. Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 08. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing