Vliv e-komerce na způsoby distribuce – Kristýna Havlová
Kristýna Havlová
Bakalářská práce
Vliv e-komerce na způsoby distribuce
The impact of e-commerce on traditional distribution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem e-komerce na klasické způsoby distribuce. Cílem této práce je zhodnotit dopad zavedení elektronického obchodování na jednotlivé způsoby distribuce, ať už e-shopy či online obchody s potravinami. První část práce je věnována vymezení základních pojmů týkajících se e-komerce a B2C trhu, druhá část práce se věnuje samotné analýze. V práci jsou popsány také vývojové trendy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of an e-commerce on traditional means of distribution. The purpose of this work is to evaluate the impact of e-business on distribution methods, with a particular focus on e-shops as well as online grocery shopping. The first part of the thesis will define basic concepts regarding e-commerce and B2C market. The second part contains the analysis. There will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Radiměřský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Miloš Oršulic -
Využití elektronických plateb v e-businessu a jejich implementace
Michal Kasl -
E-business v teorii a praxi
David Hrachovec -
Logistický řetězec čínských e-commerce tržištích působící na B2C trhu cílený na český trh
Daniel Wesselý -
Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích
Barbora Vykopalová -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Edita HIRSCHAUOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 405ujf 405ujf/2
15. 5. 2017