Pojetí mateřské školy z pohledu učitele, rodiče a dítěte – Bc. Iveta EYEROVÁ
Bc. Iveta EYEROVÁ
Diplomová práce
Pojetí mateřské školy z pohledu učitele, rodiče a dítěte
The concept of kindergarten from the perspective of teachers, parents and child
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat představu o mateřské škole z pohledu učitele, rodiče a dítěte. Teoretická část se orientuje na předškolní vzdělávání, jeho proměny, obsah, cíle a organizaci. Zaměřuje se dále na možnosti spolupráce mateřské školy a rodiny a její velkou roli při vzdělávání dětí. Popisuje pedagoga mateřské školy, jeho kvalifikaci a profesní kompetence. Zabývá se také rodinou …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to compare the idea of kindergarten from teacher's, parent's and child's perspective. The theoretical part focuses on preschool education, its changes, contents, aims and organization. It deals with the possibilities of cooperation between kindergarten and family and its major role in children's education. Furthermore, it describes kindergarten teachers, their qualification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EYEROVÁ, Iveta. Pojetí mateřské školy z pohledu učitele, rodiče a dítěte. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Návrhy komunikace a spolupráce mezi Divadelní fakultou JAMU a jejími absolventy
Irena Dvořáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva