Lucie Kaňková

Bakalářská práce

Kredibilita influencerů Instagramové kampaně zkoumaného podniku v České republice

Influencer credibility of the Instagram campaign of the surveyed company in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kredibilitou influencerů kampaně Y EDP Intense značky Yves Saint Laurent Beauty v České republice. Práce si klade za cíl, na základě analýzy influencerské kampaně Y EDP Intense značky Yves Saint Laurent Beauty a faktorů vyvozených z Ohanianova modelu důvěryhodnosti (Source Credibility Model), této značce navrhnout vhodného influencera pro řadu produktů Y a ideální model …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the credibility of influencers of Y EDP Intense campaign of Yves Saint Laurent Beauty in the Czech Republic. Based on the analysis of Yves Saint Laurent Beauty's Y EDP Intense influencer campaign and the factors derived from Ohanian's Source Credibility Model, this thesis aims to propose the most suitable influencer for the Y product line and an ideal model of cooperation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Charvátová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON