Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY – Bc. Ladislava HOLÁSKOVÁ
Bc. Ladislava HOLÁSKOVÁ
Diplomová práce
Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY
Project of CRM system optimization in company XY
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému CRM ve společnosti XY s cílem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace CRM. Praktická část je věnována analýze současného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the CRM system in a company XY to increase their competitiveness in the market. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part is focu-sed on clarification of basic terms concerning elements, principles and CRM implemen-tation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁSKOVÁ, Ladislava. Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane