Kristýna ZÁVODNÁ

Diplomová práce

Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy

Pupils´ preconceptions in physical part of primary science
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou prekonceptů a následně jejich diagnostikou ve fyzikální části přírodovědy. Teoretická část popisuje význam konstruktivistického učení, problematiku žákovských prekoncepcí a možnosti jejich využití v hodinách přírodovědy. Praktická část obsahuje náměty pro výuku respektující prekoncepty žáků týkající se pojmů, ve vybraném učivu přírodovědy : hmotnost, objem …více
Abstract:
This graduation thesis deals with a matter of pupil?s preconcepts of physics section of natural science education and its subsequent diagnostics. The theoretical part describes the importance of constructivist learning pupil?s preconcepts And their potential use in natural science lessons. The practical parts includes suggestions for teaching respecting preconcepts in terms of education of matters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Zveřejnit od: 17. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁVODNÁ, Kristýna. Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

Práce na příbuzné téma