Tereza LIŠKOVÁ
Bakalářská práce
Mystery shopping v kavárnách
Mystery shopping at Coffee Shops
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V první kapitole práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda mystery shopping. Druhá kapitola obsahuje představení zvolených …víceAbstract:
This bachelor thesis is aiming at the methodology of marketing research called Mystery shopping. This methodology was applied to evaluate the quality of service and customer care in the coffee environment. The first chapter of the thesis describes the theory about topics marketing research and mystery shopping itself. In the second part of the thesis there is introduction of chosen coffeehouses where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Česal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Tereza. Mystery shopping v kavárnách. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery Shopping
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová