Životní cesty mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu ze školy do dospělosti. – Tereza JANDOVÁ
Tereza JANDOVÁ
Bakalářská práce
Životní cesty mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu ze školy do dospělosti.
Analýza uplatnění absolventů vybrané střední školy
Life journeys of young people with intellectual disabilities in the transition from school to adulthood. Analysis of the lived experience of high school graduates
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je mapování životních cest mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu ze školy do dospělosti. Spojila jsem se se střední školou, která vyučuje obory kategorie E, pro provedení výzkumného šetření na jejich žádost. Hlavním cílem bylo "Zjistit, jaké jsou možnosti či meze uplatnění absolventů ze středních škol s obory E pro osoby s mentálním postižením". Pro získání …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is mapping the life paths of young people with intellectual disabilities during the transition from school to adulthood. I have contacted a secondary school that teaches category E subjects to carry out a research investigation at their request. The main aim was "To find out what are the opportunities or limitations of graduates from secondary schools with E subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Tereza. \textit{Životní cesty mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu ze školy do dospělosti.}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/42l4n1/.
Jak správně citovat práci
JANDOVÁ, Tereza. Životní cesty mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu ze školy do dospělosti.. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ