Využití nových trendů v marketingové komunikaci v Pizzerii La-Primavera – Beáta BAJZOVÁ
Beáta BAJZOVÁ
Bakalářská práce
Využití nových trendů v marketingové komunikaci v Pizzerii La-Primavera
Utilization of the most recent trends in marketing communication in Pizzeria La - Primavera
Anotace:
Prostredníctvom bakalárskej práce by sa mala analyzovať situácia vo vybranej pizzerii, Pizzerii La {--} Primavera, z hľadiska marketingovej komunikácie a využívania nových trendov v tejto komunikácii, prípadne zavedenie ďalších potrebných komunikačných prostriedkov. Bakalárska práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sú vysvetlené hlavne dôležité pojmy z marketingovej komunikácie …víceAbstract:
My bachelor work analyses the situation in a particular pizzeria: La {--} Primavera, mainly from the perspective of its marketing communication and utilization of the most recent trends within communication, as well as the need of introducing further necessary means of communication. The work consists of two comprehensive chapters. The first part looks at and explains the most essential terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zveřejnit od: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJZOVÁ, Beáta. Využití nových trendů v marketingové komunikaci v Pizzerii La-Primavera. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK