Estetika prostredia vo floristickej jednotke – Nikola Kramárová
Nikola Kramárová
Bakalářská práce
Estetika prostredia vo floristickej jednotke
Estetika prostředí ve floristické obchodní jednotce.
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zhromaždiť dostupné informácie o estetike tvorby prostredia vo floristickej obchodnej jednotke a poukázať na spôsoby ako sa dá s týmito metódami pracovať. Autorka poukazuje na konkrétne príklady ktoré môžu priamo aj nepriamo ovplyvniť zákazníka a zaistiť tak predajcom vo svojej obchodnej jednotke stálych zákazníkov a vyššiu návštevnosť. Všetky nadobudnuté poznatky …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to gather available information about the aesthetics of building a florist retail unit, and pointig out the possibilities in working with them. The author suggests examples, that could directly, or indirectly, influence a potential customer, to help the retailer increase the visit rate and build a steady base of loyal customers. All gathered information will use …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zhromaždiť dostupné informácie o estetike tvorby prostredia vo floristickej obchodnej jednotke a poukázať na spôsoby ako sa dá s týmito metódami pracovať. Autorka poukazuje na konkrétne príklady ktoré môžu priamo aj nepriamo ovplyvniť zákazníka a zaistiť tak predajcom vo svojej obchodnej jednotke stálych zákazníkov a vyššiu návštevnosť. Všetky nadobudnuté poznatky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Martinek, Ph.D.
- Oponent: Miloš Jurica, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Floristická tvorba / Floristická tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Floristická obchodní jednotka - plánování, realizace a organizace prodeje.
Monika Heczková -
Založení floristické obchodní jednotky
Michaela Rozinková -
Význam a aktuálny stav kvetinových fariem na Slovensku a ich spolupráca s floristickými obchodnými jednotkami
Alžbeta Benedeková -
Organizace floristické obchodní jednotky, zřízení a další provoz
Marie Krupová -
Adventní a vánoční floristika v obchodní jednotce
Kateřina Lorencová -
Srovnání možnosti provozu floristického ateliéru v Kazachstánu a České republice
Lidiya Cherkashina -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Design a marketing
Terézia Lešková