Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s. – Michal NOVÁK
Michal NOVÁK
Bakalářská práce
Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Analysis and proposal a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky …víceAbstract:
This thesis aims to propose a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers. The theoretical part is a survey of literary sources in the field of marketing research. The practical part is a short description and analysis of internal and external factors which influence the firm. The second half of the practical part will focus on the marketing survey of Maximus company's customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22301
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Michal. \textit{Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/43sgt7/.
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Michal. Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah českých spotřebitelů k biopotravinám
Lucie Matoušková -
Vztah sponzoringu a image značky
Martina ČMIELOVÁ -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci
Martina Hlavatá -
Vztah sponzoringu a image značky
Jan Pilař -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Vztah sponzoringu a image značky
Matěj Káňa -
Vztah sponzoringu a image značky
Andrea Lorencová