Antropologie genderových stereotypů z pohledu rozdílných generací – Jana Kováčová
Jana Kováčová
Bakalářská práce
Antropologie genderových stereotypů z pohledu rozdílných generací
Anthropology of gender stereotypes in relations from the perspective of different generations
Anotace:
Cílem práce je zmapovat a analyzovat genderové stereotypy ve vztazích dvou rozlišných generací. Studentka se ve své práci zaměřuje na dvě generace, mezi kterými zjistí, kdo a jakými se řídí genderovými stereotypy. V teoretické části se studentka věnuje odborným pojmům. V praktické části studentka uskutečnila výzkum, který je založen na třech metodách - strukturované rozhovory, seznam stereotypů a časový …víceAbstract:
The aim is to map and analyze gender stereotypes in the relations of two varying generations. Student in her work focuses on two generations between which compares who and what are governed by gender stereotypes. The work is divided into two parts . In the theoretical part the student pays professional terms. In the practical part student conducted the research which is based on three methods - structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adam Horálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kováčová, Jana. Antropologie genderových stereotypů z pohledu rozdílných generací. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Gender pay gap ve školství na Ostravsku
Kamila Doležalová -
Výchova dítěte v homoparentální rodině a genderové stereotypy z pohledu lesbických matek v kontextu společnosti
Pavla Kremserová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
Postavení žen na trhu práce, žena ve vedoucí pozici
Adéla Borová -
Odstředivá žena, dostředivý muž: femininita a maskulinita v makrobiotice
Monika Skopalová