Marketingová komunikace značky Madeover clothing – Vít Daněk
Vít Daněk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Madeover clothing
Madeover Clothing´s Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daněk, Vít. Marketingová komunikace značky Madeover clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Štěpán Vilímek -
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Dominika Wygrysová -
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Nikol Jiroutová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Vít Řezníček