Online marketingová strategie střední školy – Bc. Dominika Budíková
Bc. Dominika Budíková
Diplomová práce
Online marketingová strategie střední školy
Online Marketing Strategy for High School
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje …víceAbstract:
The aim of the Master's thesis is to develop a plan for a digital marketing strategy for a vocational school. The theoretical part addresses topics of online marketing, marketing in education, and describes the process of strategic marketing planning. In the practical part, the vocational school is introduced and subjected to a situational analysis using chosen methods. The practical part also processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Budíková, Dominika. Online marketingová strategie střední školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Martin Krumpolc -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie společnosti Marks & Spencer
Linda Bartuňková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková