Tereza LECHNEROVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol

The most frequently used methods of teaching pupils with discalculia in primary school
Anotace:
V teoretické části jsme zpracovali témata úzce související s problematikou dyskalkulie. Vymezili jsme pojem dyskalkulie jakožto součást specifických poruch učení, a specifikovali jsme jednotlivé typy dyskalkulií. Pro ucelenost pohledu na problematiku jsme uvedli skutečnosti, které mají v procesu edukace žáků s dyskalkulickými obtížemi při vzdělávání nezastupitelné místo, vliv rodiny a kompetence školských …více
Abstract:
In the theoretical part [of this thesis], we assembled topics closely related to the problem of dyscalculia. We defined the term dyscalculia as part of a specific spectrum of learning difficulties, and specified different types of dyscalculia. For a comprehensive view of this problem, we listed factors that have an invaluable place in the process of educating pupils with dyscalculic difficulties, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LECHNEROVÁ, Tereza. Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta