Jarmila SIKOROVÁ
Diplomová práce
Role učitele ve škole
THE ROLE OF THE PRIMARY TEACHER
Anotace:
Tématem této diplomové práce je role učitele, která je vnímána již v novodobém pojetí vzniklém v důsledku humanizace školy. První kapitola je zaměřena na profesi učitele. Zde jsou zmíněny hlavní pojmy, které se vztahují k roli učitele. Druhá kapitola se zabývá již samotnou rolí učitele v globálním pojetí a také jednotlivými rolemi, které jsou zde analyzovány na základě profesních činností učitele. …víceAbstract:
The theme of the thesis is a role of a teacher which is perceived in a modern conception arised as a result of humanization of school edducation. The first part is focused on profession of a teacher. In that part there are mentioned main concepts which are connected to the role of a teacher. The second part of the thesis is dedicated on the role of a teacher in global mean and on the individual roles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2008
Zveřejnit od: 11. 7. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2008
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Jarmila. Role učitele ve škole. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.7.2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 7. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-Aj
Práce na příbuzné téma
-
Primární prevence rizikového chování z pozice učitele společenských věd v návaznosti na hudební texty současných interpretů.
Adam POLÁCH -
Pozice třídního učitele na druhém stupni základních škol v současném systému českého školství
Monika AUGUSTINOVÁ -
Názory učitelů na standardy profesní způsobilosti a výkon profesní činnosti učitele
Petra ŠMATLÁKOVÁ -
Profesní činnosti učitelů a učitelek mateřských škol
Veronika Janská -
Profesní činnosti učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Rut Václavíková -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Markéta BARÁTOVÁ -
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Markéta BARÁTOVÁ