Vyvažování motorů s nízkým počtem válců – Bc. Pavel VRÁTNÍK
Bc. Pavel VRÁTNÍK
Diplomová práce
Vyvažování motorů s nízkým počtem válců
Balancing of engines with low number of cylinders
Anotace:
Tato práce pojednává o vyvažování motorů, se zaměřením na motocyklové motory. Práce se skládá ze shrnutí teoretických poznatků o dané problematice, popisu matematického modelu, popisu tvorby skriptů používajících matematický model a ukázky praktického použití těchto skriptů pro návrh vyvažovacího hřídele jednoválcového motoru.Abstract:
This thesis is aimed at balancing of engines, especially at motorcycle engines. The thesis consists of summary of theoretical knowledges, description of mathematical model, description of scripts based on this model and a case study, where scripts are used during design of balancing shaft.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Čermák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRÁTNÍK, Pavel. Vyvažování motorů s nízkým počtem válců. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika
Práce na příbuzné téma
-
Vyvažování hřídelí
Jiří Patloka -
Zpracování teplotního modelu synchronního stroje s PM v prostředí MATLAB
Martin SKALICKÝ -
Návrh trakčního asynchronního motoru pro kompaktní pohonnou jednotku
Dominik HUTYRA