Online komunikace zájmového spolku na sociálních sítích – Bc. Adam Havel
Bc. Adam Havel
Diplomová práce
Online komunikace zájmového spolku na sociálních sítích
Social Media Online Communication of the Association
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online komunikací vybraného spolku. Hlavním cílem práce je navrhnout novou online kampaň primárně pro sociální síť facebook. Prvním dílčím cílem práce je analýza současného stavu sociálních sítí turistického oddílu. Druhý dílčí cíl je porovnání marketingové komunikace spolku s konkurenty, pomocí komparace dat. V diplomové práci byla použita situační analýza pomocí metody 5C …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the online communication of a selected association. The main goal of this work is to design a new online campaign, especially for the social network Facebook. The first partial goal of the diploma is an analysis of the current state of tourist troop's social networks. The second partial goal is to compare the marketing communication of the association with competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havel, Adam. Online komunikace zájmového spolku na sociálních sítích. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Online marketingová kampaň společnosti Wood-Mizer CZ s.r.o.
Martin Melník -
Online marketingová kampaň restaurace X
Filip Kučaba -
Online marketingová kampaň Randstad HR Solutions s.r.o.
Michaela Valová -
Online marketingová kampaň obchodního partnera XY z kanálu on-trade Plzeňského Prazdroje, a.s.
Andreas Seidl