Analýza chování zákazníka při nákupu kosmetiky – Karolína Černá
Karolína Černá
Bakalářská práce
Analýza chování zákazníka při nákupu kosmetiky
Analysis of customer behaviour when buying cosmetics
Anotace:
Černá K. Analýza chování zákazníka při nákupu kosmetiky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce pojednává o chování zákazníka a spotřebitele při nákupu kosmetiky, zkoumá preference a klíčové faktory při nákupu. Cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů v nakupování segmentu kosmetiky a následně na jejich základě uvést doporučení …víceAbstract:
Černá K. Analysis of customer behaviour when buying cosmetics. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis deals with customer and consumer behaviour when buying cosmetics, examines preferences and key factors in purchasing. The aim of the thesis is to identify the factors that influence consumer buying behaviour in the cosmetics segment and then, based on these factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
- Oponent: Michaela Staňková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Lucie Pařízková -
Chování spotřebitele na trhu se zakázkovou výrobou a prodejem kosmetiky
Kamila Predná -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele
Veronika Zedníčková -
Specifika chování spotřebitelů v kosmetice s ohledem na testování na zvířatech
Kateřina Prokopová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Vliv standardů krásy na chování spotřebitele v komparaci Asie – Evropa
Thanh Vy Le -
Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitele
Anhelina DIDYKOVÁ