Jessica Šimkovičová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení

Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Restaurant
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového …více
Abstract:
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimkovičová, Jessica. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe