Sociální prostředí a školní úspěšnost – Petra Vidnerová
Petra Vidnerová
Bakalářská práce
Sociální prostředí a školní úspěšnost
The Social Environment and School Success
Anotace:
Bakalářská práce Sociální prostředí a školní úspěšnost se zabývala vlivem sociálního prostředí, ze kterého dítě vychází a které ho obklopuje, na jeho pozdější školní úspěšnost. Cílem práce bylo charakterizovat sociální prostředí a zjištění jeho vlivu na školní úspěšnost dítěte. Práce byla rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahovala charakteristiku pojmů, které souvisí se sociálním prostředím …víceAbstract:
Bachelor thesis Social environment and school success was concentrated on relation to the influence of social environment, which the child comes from and surrounds him and his late school success. The aim of thesis was to describe social environment and to find its impact on the child´s school success. The thesis was divided into two parts. Theoretical part contained characteristics of terms related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Veronika Boďová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vidnerová, Petra. Sociální prostředí a školní úspěšnost. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální pracovník
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Strategie vybrané základní školy uplatňované při přestupu dítěte z předškolního vzdělávání
Silvie Miklíková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách pečujících o těžce či terminálně nemocné klienty v jejich přirozeném sociálním prostředí
Gabriela JÍROVÁ -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze
Veronika POLESOVÁ -
Vliv sociokulturního statutu rodiny na školní zralost dítěte
Kateřina HÁJKOVÁ