Jakub KRPEŠ

Diplomová práce

Problematika sociálně patologických jevů u žáků druhého stupně základních škol z pohledu rodičů a pedagogů

The issue of socially pathological phenomena in pupils of second stage of elementary school from the point of view of parents and teachers
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Problematika sociálně patologických jevů u současných žáků druhého stupně základních škol z pohledu rodičů a pedagogů" se zabývá problematikou období dospívání, sociálně patologickými jevy u dospívajících, příčinami vzniku těchto nežádoucích jevů a prevencí vzniku sociálně patologických jevů u dospívajících. Práce se skládá ze dvou částí, z části teoretické a empirické. Teoretická …více
Abstract:
Abstract Disertation thesis titled "The issue of socially pathological phenomena in today's pupils of second stage of elementary school from the point of view of parents and teachers." deals with the issue of the period of adolescence, socially pathological phenomena among adolescents, causes of emergence of the phenomena and prevence of emergence of social pathological phenomena among adolescents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Ing. Michal Slavík, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRPEŠ, Jakub. Problematika sociálně patologických jevů u žáků druhého stupně základních škol z pohledu rodičů a pedagogů. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce