Praktické vyučování a odborný výcvik ve vztahu k uplatnění studentů VOŠ v praxi – Radislava MARKOVÁ
Radislava MARKOVÁ
Bakalářská práce
Praktické vyučování a odborný výcvik ve vztahu k uplatnění studentů VOŠ v praxi
Practical teaching and special training concerning exercise of students higher special school practically.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá specifickou profesní přípravou studentů oboru Diplomovaný zubní technik. Cílem práce je objasnění požadavků, jež vznikají v průběhu studia na vyšší odborné zdravotnické škole a hlavně její zaměření na speciální kompetence požadované trhem práce. V teoretické části se soustřeďuje na odborné a didakticko pedagogické aspekty přípravy diplomovaných zubních techniků. Praktickou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the specifics of the professional preparation of graduate student of dental techniques. The aim of the thesis is to show requirements which rise along studies on higher special medical school and mainly her sight on special competencies required by employment market. In the theoretical part focusing on special and didactical pedagogic aspects preparing of qualified dentists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Radislava. Praktické vyučování a odborný výcvik ve vztahu k uplatnění studentů VOŠ v praxi. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Kompetence učitelů při výuce žáků se specifickými poruchami učení v českém jazyce na 1. stupni základní školy
Kateřina VYVIALOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Inovativní způsob výuky morfologie zubů člověka ve studijních oborech Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik
Jan HUTÁK -
Integrace žáků a studentů se sluchovým postižením na středních zdravotnických školách a vyšších odborných školách zdravotnických ve studijních oborech Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik.
Martina NOVÁ -
Odborná praxe jako součást vzdělávání na střední škole
Martina Kyselá -
Role mentora a tutora v bakalářském vzdělávacím programu Porodní asistence. Vliv na kvalitu a úroveň odborné praxe z pohledu studentů
Jana PROTIVÁNKOVÁ