Proměny moderní populární hudby v éře digitálních technologií – Bc. Martin KUDLA
Bc. Martin KUDLA
Diplomová práce
Proměny moderní populární hudby v éře digitálních technologií
Transformation of musical paradigm due to digitization and related technologies at the turn of the millennium
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na průnik oblastí moderní populární hudby a digitálních technologií. V textu mapuje a systematizuje chaotický terén, přičemž se snaží o vymezení perspektiv výzkumu a naznačení vhodného metodologického rámce pro studium s tím souvisejících interdisciplinárních jevů. Práce se pokouší rovněž o deskripci aktuálních trendů, které provázejí vzájemnou interakci moderní …víceAbstract:
The present thesis focuses on the intersection areas of modern popular music and digital technologies. The work tries to map and systematize chaotic terrain while endeavoring to define the perspectives of research and indicate the appropriate methodological framework for the study of related interdisciplinary phenomena. The thesis also attempts to describe the current trends that accompany the interaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2016
Zveřejnit od: 23. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Blüml, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDLA, Martin. Proměny moderní populární hudby v éře digitálních technologií. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Distribuce hudby českých interpretů po nástupu internetu
Nella Lappyová -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Julie Labská -
Digitální distribuce hudebních nahrávek
Filip Vašíček -
Křesťanský časopis pro dívky: Analýza produkce, obsahu a recepce časopisu IN!
Petra Filkuková -
Analýza seriálu Semestr z produkce internetové televize Stream.cz
Adéla FRIČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva