Marketingová analýza nábytkářského trhu ve vybraném regionu – Kateřina Šmakalová
Kateřina Šmakalová
Bakalářská práce
Marketingová analýza nábytkářského trhu ve vybraném regionu
Marketing analysis of the furniture market in selected region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou nábytkářského trhu v Olomouckém kraji, se zaměřením na výrobu a prodej kuchyní. Cílem práce je marketingová analýza, která určí, jaká je situace na trhu a zda je možné vstoupit s novým výrobkem na trh. V našem případě se jedná o kuchyně z recyklovaného plastu (kuchyňská dvířka, úchytky a sokly).Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the market analysis of furniture market in Olomouc region with the specialisation on the production and selling of kitchens. The aim of the thesis is the market analysis that defines the current situation in the market and if it is possible to enter the market with a new product. In our case the new product are the kitchens made of recycled plastic materials (kitchen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Březina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nábytek / Tvorba a výroba nábytku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg