Canisterapie a její využití v mateřských a základních školách – Simona HORÁKOVÁ
Simona HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Canisterapie a její využití v mateřských a základních školách
Canistherapy and its use in kindergartens and primary schools
Anotace:
Tématem bakalářské práce je canisterapie a její využití v mateřských a základních školách. Cílem práce bylo zjistit, jak lze uplatnit canisterapii při vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku v běžných mateřských a základních školách. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu canisterapie, jejím historickým vývojem, metodami canisterapie, účastníky canisterapie a vývojovými obdobími dítěte …víceAbstract:
Canistherapy and its application at nursery and elementary schools is the theme of the bachelor thesis. The aim of this thesis was to use canistherapy in education of children of preschool and younger school age at common nursery and elementary schools. The theoretical part deals with specification of the term canistherapy, its historical progress, methods of canistherapy, participants of canistherapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Simona. Canisterapie a její využití v mateřských a základních školách. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití AAE při integraci dětí s ADHD a Downovým syndromem do běžného školního kolektivu
Adéla Halíková -
Vývoj zastoupení plemen psů využívaných v zoorehabilitaci za přímé asistence člověka
Michaela Faktorová -
Program logopedické intervence pro předškolní věk
Pavlína MAREŠOVÁ -
Pohybová průprava pro předškolní věk tanečního souboru Jaro
Karolína Němcová -
Herní předmět pro předškolní věk
Jonatan PRŮŠA -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Diskurz v televizním pořadu pro předškolní věk
Iveta Nováková -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová