Ludvík Uchytil

Bakalářská práce

Propagace firmy ve virtuální realitě

Promotion of the Company in Virtual Reality
Anotace:
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco …více
Abstract:
This work aims to create an application utilizing virtual reality for the promotion of a technological company. The application will allow users to interactively navigate through a virtual environment and explore the company's products and technologies through detailed models. It combines educational elements with entertainment features to enhance users' understanding of the company's offerings. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Uchytil, Ludvík. Propagace firmy ve virtuální realitě. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství