Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích – David Křiček
David Křiček
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
Recommendation of marketing communication for cultural institutions targeting Japanese tourists
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace kulturních institucí a jejich ovlivňování konečného rozhodovacího procesu se zaměřením na japonské turisty. V rámci analýzy dat byl proveden výzkum v podobě kvantitativního dotazníkového šetření, doplněné o kvalitativní hloubkové rozhovory. Dotazníkové šetření probíhalo skrze japonská sociální média (n = 206). Hloubkové rozhovory (n = 7) byly …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the design of marketing communication of culture institutions targeting Japanese tourists in Czech Republic. As part of data analysis, research was conducted in the form of quantitative questionnaire survey, supplemented by qualitative in-depth interviews. The questionnaire survey took place through Japanese social media (n = 206). In-depth interviews (n = 7) were conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIČEK, David. \textit{Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4az02g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev