David Křiček

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích

Recommendation of marketing communication for cultural institutions targeting Japanese tourists
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace kulturních institucí a jejich ovlivňování konečného rozhodovacího procesu se zaměřením na japonské turisty. V rámci analýzy dat byl proveden výzkum v podobě kvantitativního dotazníkového šetření, doplněné o kvalitativní hloubkové rozhovory. Dotazníkové šetření probíhalo skrze japonská sociální média (n = 206). Hloubkové rozhovory (n = 7) byly …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the design of marketing communication of culture institutions targeting Japanese tourists in Czech Republic. As part of data analysis, research was conducted in the form of quantitative questionnaire survey, supplemented by qualitative in-depth interviews. The questionnaire survey took place through Japanese social media (n = 206). In-depth interviews (n = 7) were conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Oponent: Jana Pavelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta